Ursprung

När vi satt i bilen igår påväg hem från A-lags matchen kom jag, min bror och min mamma in på ursprung.
Jag har i hela mitt liv konstaterat att jag är helsvensk och alla har då trott på det inklusive jag, men igår spräcker mamma min tro och mitt hopp om att jag var helsvensk med att säga att vi är trekvarts finnar eller ja kanske något mindre än så. Kul! Så nu vet ni att hela min livstid är en lögn, jag som alltid känt mig så jävla stolt med ett vara helsvensk, fast o andra sidan frågar jag min mormor kommer hon säga nej trotts att det är från hennes sida av släkten påbråt kommer ifrån, men hon vill likt som jag inte vara finne, så jag undrar vem man egentligen ska tro på?

Kommentarer
Postat av: micke

Finns bara ett sätt att reda på detta, bastutävling! Enda sättet att se om du har finskt blod:D

2010-04-01 @ 20:11:30
URL: http://mickenext.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahahahaha fan då är det kört jag är en jäkla lirare på att basta eller hur jag nu kan uttrycka mig bättre.

2010-04-01 @ 21:52:07
URL: http://ajwalle.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback