Åland

Ja igår skulle jag uppdatera bloggen innan jag skulle ge mig iväg till båten, tänkte skriva något i stil med här är jag, sista minuten amanda och ändå skriver jag det här inlägget men jag hann inte ens det, så sen var jag tydligen. Resan till båten var knappast smärt fri, vägarbeten och ösregn, tjeeena liksom, men jag kom på rätt båt och anlände tidigare än vad jag räknat med trotts alla stopp och förseningar.
Nu sitter jag iaf hemma hos stumpan Emelie och vi har precis varit ute och hurrtat och jag har dragit igenom lite kost och träningsråd under vägen, inte så kul samtals ämne kanske men jag tycker väll om att snacka om något jag är bra på någon gång iaf. Har i vilket som fått emelie att dricka hela 1½ liter vatten redan, så det går ju åt rätt hål, hon är idel öra, duktig flicka. Nej nu ska vi bege oss ut på stan. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback