Balkongen

Jag sitter ute i solen på balkongen eller nja jag sitter just inte i solen utan den lyser mer på balkongräcket. Jag har ett par tjocka raggsockar på mig då jag är en riktig fryslort när det kommer till händerna och fötterna, kan inte påstå att min klädstil just nu är så mode inriktad men mjukis kläder är nog det bästa när man bara vill kunna vara på bästa sätt. Jag har laptopen i knät och jag reflekterar och funderar över om det är dags att koka en till kopp te och skära upp lite frukt, Jag reflekterar ännu en gång men den här gången är det över Historia uppgiften. Vi ska skriva om Flodkulturena och det ska både resoneras och slutföras genom forskning och fakta för att uppnå ett högt betyg. Jag har skrivit sisådär 2, A4 papper med en penna så vad blir det när man skriver in det på datorn, hälften, jag antar att jag har en del kvar, dags att avsluta här och återgå till verkligeheten en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback