Choklad och träning

Skulle ha en nyttig dag idag, nyttig frukost, mellanmål med frukt och mat med lax och potatis, riktig hälsokost. Ja men se där, efter jag pratat med elin i telefonen om pizza, cola och allt som hör där till smög jag mig sakta och säkert fram till center rullarna jag köpte på båten, ajaj hann hjärnan tänka och ändå fortsatte jag att öppna det ena pappret efter det andra och vips så hade jag redan ätit upp halva rullen utan att tänka mig för. Att inte hinna tänka mig för är också som jag skrev i förra inlägget typiskt mig. I vilket som ska jag iaf ut och träna och eftersom jag haft en del av en semester vecka den här veckan kan jag väll få unna mig utav gottesaker mer än 3dagar, man måste ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback