Det här visste ni inte

Det här visste ni inte om mig: Jag har aldrig flygit flygplan, alltså jag har aldrig ens suttit på ett flygplan fast jag har varit utanför sveriges gränser tre ggr och tävlat, det har liksom blivit buss i tusen mil och båt. Så nu när turkiet resan närmare sig börjar verkligheten om att jag ska flyga hinna ikapp så i natt och lite över en månad kvar till avgång kom flygskräcken in, Jag låg och vred och vände på mig ett tusen tals ggr, Kunde inte släppa tanken på att jag ska sitta ett x-antal meter upp i luften och bibehålla ett lugn som jag knappt kan bibehålla annars. Minsta lilla turbulens och jag kommer skrika - Nu kommer vi dö, fattar ni, nu stöööörtar vi!
Jag är nog ingen rolig person att flyga med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback