I plurret från gårdagen

Uppdatering från gårdagen som bara måste hinnas med för det är så jävla tippat mig och Elin, bara vi otroligt smarta muppar kan klara av något sådant.
Det började med att vi igår beslöt oss för att ta ett dopp i metropolen, Avesta. Det var första gången vi båda var där så det var typ en invigning kan man säga. Vi var som två förvirrande hönor, Vi kom för det första knappt in till badet för man var lov att använda nå jäkla taggar, så badtanten var lov att hjälpa oss. Nåja, när vi väl kom in i omklädningsrummen bytte vi om och gick till duscharna, där inne stod vi ett bra tag och njöt av värmen när det helt plötsligt kommer en man, vi kollar fundersamt på varandra och fnissar lite smått, dörren öppnas strax därefter igen och där kommer killen tillbaka med en badvakten i släptåg.

Badvakten - Tjejer ni vet att ni är i killarnas duschar?
Vi - (Förnedrande skratt attack) Va nej?
Badvakten - Jo det är ni
Vi - Oh herregud men vi är helt säkra på att det här är tjejernas, det stod det ju på dörren?
Badvakten - Nej det är blått här inne och på dörren är det en kille
Jag - (Envis som jag är) Då ska jag gå ut och kolla på dörren för jag är säker på att jag såg en kvinna
Badvakten - Gör så du

Jag och Elin kollar på andra sidan dörren där vi gick in för att byta om och sen hamnar vi i ett skratt anfall, så vad var det på dörren? Jo en Man, hahaha, och 8 meter ner i korridoren hitta man den första kvinnan på en dörr.
Jävlar vad vi skratta och det gjorde badvakten med, sju helvetsikt rolig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback