I sängen igen

Uppdatering från min underbart sköna säng igen. Inte så vanligt att jag ligger i sängen och uppdaterar men vad vet jag, kanske blivit lite bekväm av mig, eller nääää.
Har nästan precis stigit innanför dörren på lägenheten och gjort mig hemma stadd i sängen efter en hel dag i norberg, som vanligt. Varit ute och ridit med Elin och vädret var tipp topp idag och våra humör också för den delen. Efter ridturen vankades det lite grillat och några kräftor som man fick surpla musten ur, smakade kanoners.

Och fotbolls matchen mellan Liverpool - Arsenal slutade med 1-1 för er som inte visste det och imorgon spelar Man united <3, då sitter jag ännu en kväll bänkad framför tv:n och kollar på en boll.

Nu blir det iaf godnatt för min del för imorgon ska man upp i tid för att börja plugga en kurs på Komvux, det kan bli, hmm hur ska jag uttrycka mig, intressant, men jag ser faktiskt fram emot det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback