Uppdatering efter en uppdatering

Jag är inte så bra på det här att skriva många olika saker i ett inlägg så jag tycker om att dela upp dom, publicera flera sycken inom loppet av några minuter, annorlunda stil, men jag trivs med den.
Nu ligger jag och vilar i mitt tredje hem, hos Elin min soulmate. Hon ligger helt inne i någon film och jag ägnar mig åt att skriva detta inlägg, sen ska jag dra ner rullgardinerna (ögonlocken) och invänta john blund så han kan strö lite sömn pulver över mig.

Idag har vi som sagt hunnit med en hel del och jag har fått ägna mig åt en hel del saker jag gillar. Som att äta god mat, tagit en promenad till sjön, med en häst i släptåg, umgåtts med en äkta och helt tokig vän som fått mig att dö av skratt åt papputar, ja papputar jag berättar mer om det imorgon haha, ni ser nu skrattar jag igen. Har även fotat en hel del och den bästa bilden jag tog kommer ni garanterat få se här inne imorgon, inte just nu för nu hör jag hur john blund trippar uppe på taket. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback