Vissa ska inte ha körkort, jag ska, men en GPS skulle behövas

Det är nog bara jag som lyckas, självaste Amanda i egen hög person. Idag var jag till borlänge för att tillfreds ställa mina shopping behov, resan dit gick som vanligt smärtfritt men hemresan slutade på okända vägar. När jag nästan trodde att jag var framme i hedemora kom helt plötsligt en Ludvika skylt upp, Åt helvete fel som fan när man ska till norberg. Jag fortsatte men när jag anlände till smedjebacken fick jag för mig att det borde vara närmare till säter än till fagersta så jag kör mot säter och vet ni vad det var typ 4mil längre än fagersta vägen. Fint att köra 9mil fel från borlänge till norberg, hur lyckas man? Jag behöver en GPS, en karläsare och en vägkarta...

Kommentarer
Postat av: Nikolaikornelia

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2012-07-10 @ 10:04:55
URL: http://nikolaikornelia.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback