1 december

Första december och kölden sätter in ännu hårdare. Tycker synd om dom så får vistas ute i detta vinterland förtillfället, en annan sitter inne ner kurad i soffan med en filt och med en mätt mage efter frukosten. Jag hade helt glömt bort att det var första december idag annars hade jag gått upp med tuppen bara för att kolla första programet med årets julkalender, jag bara måste veta hur det verkar varje år, dom senaste åren har man kanske sett dom två första avsnitten och sedan har man tröttnat pga "barnsligheten" Tacka vet jag greveholm och råttorna på skeppet. Idag får jag nöjja mig utan julkalendern för har ju såklart inte tid att titta ikväll heller, men första luckan från bandy kalendern ska jag öppna snart, wish me good luck, här kan det vinnas en liten slant iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback