Ensamheten

Nu sitter jag med tända ljus framför tvn i min ensamhet. Avskyr det, älskar när min plutt är hemma. Daniel är med andra ord borta på Match i Borlänge, hoppas det går bra för dom. Idag kommer han hem sent, matchen är väll klar runt 21:00 dom har bara spelat i ca 40min, segt för min del då jag redan har kollat på klockan tusen tals ggr idag och för varje gång jag kollar tänker jag att det kommer inte gå snabbare för att du stirrar ut din egna klocka Amanda.
Det är sällan jag har sådana här dagar nu förtiden dom dyker mest upp när daniel är borta på upptåg, så jag har väll han att tacka för att mina dagar annars rullar på som tusan. Med tanke på dagar som rullar på också så är det snart nytt år. 2011 närmar sig med snabba steg och det är lite läskigt faktiskt, att tiden bara går och man inte riktigt tänker på det, men men nytt år nya minnen och jag vet redan att kommande år garanterat kommer ryka lika snabbt förbi som detta då jag har så mycket att se framemot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback