God Jul

Nu passar jag på och Önska alla er läsare en riktigt God Jul, för imorgon är det ingen elektionik som gäller för min del.
Här i lägenheten är nu granen uppställd så nu är det bara att klä den stackaren med allt smått och gott som går när Daniel kommer hem ikväll. Imorgon är schemat annars fullspäckat med Frukost och förmiddags mys hos Daniels mamma och familj och efter det far vi ut till min Familj på landet där vi sedan ska övernatta. Jag ser så himla mycket fram emot att vakna upp brevid min älskling imorgon och få pussa och önska han den bästa julen han kan få, förutom det ser jag såklart framemot, julmat, tända ljus, klappar under granen och en för övrigt trevlig dag med nära och kära. God Jul igen på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback