Alla <3 dag

Ja då var den 14 feburari åter kommen, vet inte om jag ska skratta, gråta eller bara blir arg.
Är glad för alla som tycker att alla hjärtans dag är årets kärleks dag, men jag tycker även synd om dom som bara tycker att kärleken bara behöver firas en dag om året, blir även arg på dom som sitter ensamma hemma och inte alls tycker att dom kan fira alla hjärtans dag pga att dom inte har någon pratner, för ack så fel dom har, alla hjärtans dag, är en dag man firar, hyllar kärleken som vi finner överallt i världen, men kärlek finns i så himmla många olika former. För mig är den sanna kärleken min familj, dom har alltid funnits där för mig och jag vet att dom alltid kommer finns kvar för mig, så länge jag lever och så länge som dom lever, för mig är det den enda kärleken jag egentligen behöver.
Det här är min syn på alla hjärtans dag, passar den inte er så skit i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback