Fartdårar

Herre min gud!
Alltså visst, jag brukar anse mig själv som rätt tränings beroende eller vad man nu kan använda för annat ord.
Tidiga träningspass, sena träningspass, annorlunda träningspass, you name it.
Men en sak som fått stått hela vintern och komma ska stå resten av den här vintern och alla i framtiden är cykeln min. Man kan till och med känna hur halt det är av att bara åka fram med en bil med fyra däck, så jag anser iaf att det är sjukt att bege sig iväg på en cykel just nu när det är rena rama skriskobanan ute.
Men tamme fan, skjutsa mig baklänges, idag på väg hem från mor och far såg jag en fartdåre på Cykel, Han kom cyklandes i en "skidstrumpa" i huggsta hugg med sin tävlings cykel.
Jag kunde knappt tro mina ögon, nej så himmla tränings beroende är jag faktiskt inte så jag skulle släpa fram cykeln och cykla x-antal mil när det är glasgata och 14minus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback