Råttorna behöver faktiskt mat!

Om bara den här nedrans förkylningen kunde försvinna från min tillvaro någon gång skulle jag falla ner på knä och tacka gud.
Jag går bokstavligen runt och snurvlar hela jävla dagarna, snyter jag mig 1 gång så kan ni 5minuter sneare om ens det räcker se mig snyta mig igen.
Är egentligen för sjuk för att jobba men måste man försörja sig och sitta lilla hushåll så måste man helt enkelt jobba, men börjar faktiskt helt serriöst överväga att sjukskriva mig snart, jag håller mig på avstånd från alla andra på jobbet och jag känner mig som ett vandrande lik.
Ibland känns det som att jag skulle kunna ramla ihop mitt i arbetet för att ta en power nap mitt i allt, vore det inte för husråttorna uppe på vinden som dagligen behövde mat skulle jag redan sjukskrivit mig ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback