Utlåst

Idag har jag lyckats låsa ut Daniel på jobbet.
När jag står och byter om hör jag hur någon plingar på dörren, jag bara va fan nu då, vi har stängt låt mig vara, men Emina gick och öppnade och där stod Daniel i T-shirt ute i kylan haha, fan vad bra jag är och sen när jag gick från jobbet så fick jag skjuts hem av Emina och innan jag kliver ur bilen frågar hon, hann Daniel byta om innan du larma och vi åkte?
Jag börjar genast fnissa lite smått och sedan inser jag att jag absolut inte har någon idé om han vart kvar på jobbet inlåst eller inte, så jag börja asgarva.
Emina hade som tur var hans nr så hon slår honom en Pling, och han svarar och säger att han hann byta om för han ville ju inte bli in/ut låst 2ggr på en dag haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback