2010

Ett nytt decenium.
Kan ni tänka er? Känns som det var igår jag var 10år och firade år 2000 med mina föräldrar.
Jag minns att vi var i bysala gården med mina barndoms vänner, Vi sprang runt i snön och levde livet utan bekymmer och problem. Nu 10år senare vart nyår inte så stilla och bekymmerslöst som när man var liten och tyckte snöflingorna var som stjärnorna på himlen, vackrast i världen.
Tänk att livet kan ändras så fort, eller är 10år egentligen så kort tid som det känns, det är ju endå 10år?
Minns inte ens om jag tappat alla mina mjölktänder i den åldern, men nu är jag iaf helt säker på att inga kommer trilla ur om jag inte hamnar i slagsmål eller ramlar in i ett bar bord eller så.
I vilket som, så kände jag för att släppa allt det gammla och då menar jag allt.
Nu finns det bara en framtid, ett år, ett år som ska bli bättre än 2009, ett år som ska toppa dom kommande åren, jag ser ljust på framtiden fast jag fortfarande sitter fast i dimman, jag välkommnar med omsorg och förväntan år 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback