Och med käldskador,..

Och med köldskador från gårdagen kan ni förstå att bilen inte höll riktigt tätt i dom 25 minus graderna vi lyckats dragit på oss här i kalla västmanland.
Frös som en gnu utan strumpor på grönlands tjocka glacier is igår/inatt.
Mina fötter hann lagom tina upp 1 timme innan avgång ut i kylan igen, påväg till jobbet på morgonen.
och gissa vad det var lika kallt som dagen innan när jag stoppade ut min stora snok utanför dörren i lägenhetshuset, nej fyfan, visst kan det få vara kallt men jag nöjer mig med 6 minus helst.
Och påtal om ohälsosamt så har jag sovit ca 4 timmar under 2 tjocka täcken och jobbat 10 timmars pass idag, övertrött Amanda, javisst kom och titta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback