Ofrivilligt vattenkrig på jobbet idag.

Jag hade prompt bestämt mig för att gå hem prick halv 6 idag då jag inte hade tid med att stanna kvar bara för att kanske våran högsta chef skulle komma förbi. Så jag säger det till alla andra att jag kommer tillbaka vi 6 tiden och låser efter allt folk, men icke sa nicke. Jag vände mig om mot diskrummet och hör hur det bara dånar där inne, det bara sprutar vatten, ett helt jävla vattenfall bara öser ner överallt och jag av med strumpor och dylikt, kastar mig in i diskrummet (efter många om och men) och försöker hitta vart fan man slår av skiten. Tog ett bra tag innan jag fan rätt och där stod jag i arbetskläder blöt som den blötaste flodhästen 10 minuter efter min tidsplan, fan va fint sa jag, gratis dusch innan hemgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback