Redan 3dagar

Kan ni tänka er, det har redan gått 3dagar in på det nya året.
Att få ny energi fast det är ett nytt år, är då inget man kan räkna med.
Visst posetiva tankar är väll en sak men att gå upp när klockan ringer känns helt enkelt fortfarande förjävligt.
För bara någon månad sen hade jag aldrig andvänt snoozen på väckar klockan och för bara någon månad sen kallade jag alla som snoozade för helt onödiga, fattade helt enkelt inte vittsen, tills jag en helt vanlig dag valde att snooza för första gången på 20år, herre min gud kan jag bara säga, hur kan man inte använda snoozen vill jag uttrycka nu, så skönt att bara drömma sig bort sisådär 7-9minuter till på morgonen, avsluta den drömmen man haft och gå upp för att sedan borsta tänderna, tänk vilken uppfinning, snoozen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback