Världen och alla dess människor

Ikväll är det raw på tv, det är helt sinnessjukt bra, kan behöva lite fräck humor här i mörkret som dragit över hela min lägenhet, det enda som lyser upp tillvaron här är tvn, datorn och en liten lampa i fönstret, status för det!
Förövrigt är det Outsiders på tv och idag är det fan helt random alltså, en före detta fagersta bo är med idag, Dockor som familj? herre min gud är det enda min hjärna i stort sätt kan tänka just nu.
Dockor är en utav dom mest äckligaste och skrämmande sakerna som existerar i den här världen, att ha en docka i mitt hem eller utöver i mitt sällskap är inte något som går för sig i fösta taget, jag är helt tagen alltså, hur kan man leva så? Hur kan man bli så sluten att man har dockor som sin familj?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback