Back to the reallity

Tillbaka till verkligheten då gott folk. Borta från en värld av alkohol och sötsaker och tillbaka till en värld av tränings pass och nyttigare mat. Ser faktiskt framemot att träna, känner mig som en riktig soff potatis men man kan som sagt inte alltid vara fit for fight man måste kunna vila och bara vara i nu:et ibland också.
Ska röra på mig minst 15-30 min varje dag beroende på tränings aktivitet, sen blir det 4 dagars dubbla pass så då blir det upp mot en dryga timme av rörlighet. Helgen har som sagt varit tipp topp och jag kan inte påstå att jag inte kommer sakna att bara vara men jag har mina mål och i dom målen ingår hård träning, så nu jävlar ger vi järnet igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback