Today

Sitter ute på balkongen och lyssnar och hör ljud av musik som spelas från olika håll. Ikväll är det sommar festen här i Fagersta och jag jobbar. Jag sitter med en glassbåt i handen och tycker måttligt synd om mig själv. Försöker se det positiva i det hela men lite sur är man ju att dom satt sommar festen den här helgen och inte nästa. Men vad stoppar det mig, Jag och Elin har spikat fast vid en två dagars nästa helg och det lär väl kanske spåra lite lätt så det är bara att ta den här helgen med en nypa salt, vem vet jag kanske ger levern ett eller två års längre levande på så sätt.


Linne - H&M
Bälte - Gbgshop
Jeans shorts - Levis 501
Glasögon - Armani
Nördsnören - Syn care
Smycken - Thomas sabo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback