Träning

Nu lever jag bra!
Är så himla skönt att kunna träna utomhus, jag vill verkligen inte att sommaren ska ta slut. Ångest attack? JAAA! Vad fan är vintern bra för liksom? Man kan ju för tusan inte stoppa snoken utanför dörren utan att få rysningar. Nej tacka vet jag, sommar is the shit!
Idag vart det iaf en sväng på sjön med kanoten här ute hos mina kära päron, är hundvakt åt söt Alvin. Och jag klagar absolut inte över att få tillbringa några dagar här ute på landet, har man tråkigt här har man bara ett allternativ och det är att träna, så förhoppningsvis får jag mycket gjort i träningsväg den här veckan. Skulle egenligen ge mig ut och spela fotboll men det vart inställt så blir en lång promenad med hunden och efter det tänkte jag pumpa musklerna i gymmet här hemma i huset, funkar väll lika bra det, antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback