Underbar fredag och början till lördag

Fan vad jag har hunnit med mycket idag och jag känner mig så otroligt glad, det bara pirrar i kroppen av glädje sånna här dagar älskar vi :D<3. Har varit med Elin till västerås och för en gångs skull slapp jag vara den som handlade mest, jag köpte bara det nödvändigaste, klapp på axeln åt mig. Efter det pussade jag på elins hästar, tiggde mat av hennes föräldrar och sedan andvände jag mig utav deras el för att fixa håret och nu andväder jag även deras dator, tänk vad folk är snälla mot mig. Hade en kanon dag på jobbet också, jobbade på star ikväll och fast folk spillde ut en drink över hela black jack bordet var jag duper duper glad, eller rättare sagt är. I natt kommer jag sova som en ängel på rosa fluffiga moln, Vill verkligen ha en till kväll som denna, tänk den toppa till och med en hel del dagar från det onyktra hållet, wiiiho, det artar sig. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback