Brölopp

Ja nu var det där eftertraktade bröloppet äntligen över. Har varit sådan hysteri kring kunga bröloppet den senaste tiden så man har ju nästan själv fått magsår. Jag är inte så insatt i det hela och vill nog inte vara det heller, jag tycker bara allt är så jäkla överdrivet, så gillar ni och stöttar ni sveriges kunga familj till 100% så läser ni nog fel inlägg nu och bör med andra ord sluta läsa dom här raderna.
Alla har vi egna åsikter och jag tycker det är så kompiöst löjiligt hela pratrasket. Visst jag förstår att man är lycklig när man når fram till den dagen man ska tacka ja till att leva ihop med en person resten av livet, men måste det gå över gränsen för det? Tänk vad det där bröloppet egentligen har kostat oss? Alla skattepengar bara sögs ner i ett stort svart hål till deras brölopp och här sitter vi andra knapert som fan med en knäckemacka i handen för mer har vi inte råd med, detta var bara ett exempel, men ja ni fattar vad jag menar. Det är överdrivet att rusta upp allt i sin närhet där bröloppet ska äga rum bara för att man ska gifta sig, livet är inte perfekt, vi är inte perfekt inte ens ett brölopp är perfekt bara för man lagar saker, ett brölopp kan bara bli perfekt om det nu ens kan bli perfekt, om du själv slappnar av och lever i nuet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback