Frestad

När jag sätter mina tänder i dig är det nästan så jag känner ett stopp, ett stopp om att här räcker det nu är det nog. Har fått denna känsla många ggr förr men som vanligt gör du mig så himla frestad. Om jag suger lite grann, ja det kanske är mer okej, fast bara lite. Bara sådär att jag får känna dig tätt emot min tunga, tätt emot mina läppar.
Jag sväljer och jag sväljer det går inte att hindra, min hand fortsätter neråt, neråt där resten av det förbjudna finns, resten av alla godsaker, Fan varför är godis så frestande?

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Vikket snusk nästan =D

2010-06-17 @ 20:04:27
Postat av: Amanda

Nej då, men lite bra är jag allt ^^. finurlig fantasi för att kunna skriva något sådant själv :)

2010-06-17 @ 21:05:26
URL: http://ajwalle.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback