Gaaah, håll humöret uppe

Jag vill riva mig i håret, skrika rätt ut och bara ge upp. Jag har iof tjutit rakt ut men dom andra två har jag egentligen ingen större lust att utföra. Jag är för envis för att ge upp och mitt hår är det jag älskar mest.
Idag har jag väll likt som dom andra dagarna suttit ca 5 timmar med den här jäkla, nej jag mena gulliga kortleken i handen och bara delat, räknat kort, blandat och klockat mig själv.
Fast tiden är dubbelt så bra sen gårdagen och fast att chefen sa att det inte gjorde något om vi felade lite på 1 kort på 30sek så är jag iaf inte nöjd. Jag har ökat korten till 56st och med det menas att jag ska kunna räkna och plussa ihop detta på 56sek också och sen har vi ju det där med att blanda 6 lekar på ca 6-10sek på ett jävligt snyggt sätt också ett sätt som alla dealers över hela jorden får lära sig att göra. Ja ni sug på den här karamellen om ni kan, för mer kan jag inte avslöja eftersom jag har gått under ed för företaget, handen på hjärtat gott folk, handen på hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Övning ger färdighet , alla är barn i början , kämpa på <3

2010-06-09 @ 23:35:25
URL: http://livetsomettkinderagg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jo sant, tack hjärtat för stödet :)<3

2010-06-10 @ 15:44:05
URL: http://ajwalle.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback