Sol/västerås

Idag låg jag nere på bryggan här ute vid mamma och pappa på landet. Så underbart att bara guppa upp och ner och höra ljudet av vågor som slår i mot bryggan. Dock var min hund med ner och förstörde tillvaron med att dränka mig blöt med hans blöta päls och sedan skita ner och lägga sig raklång över min handduk, attans att man inte kan avsky han mer än vad man vill ibland!
Efter 2 timmar i solen, blandat med växlad molnighet begav jag mig till västerås för att shoppa lite, JA IGEN! Min gloria sitter tätt på huvudet just nu. Vart ett par Levís 501 Shorts, sitter så jävla snyggt så det borde egentligen vara förbjudet att bära dom, hittade även en buister och eftersom shortsen inte är dom billigaste att köpa stoppade vi inhandladet för dagen med två plagg, rätt duktigt ändå, men nu är jag fattigare än någonsin och imorgon är det midsommar, eh va fan, bara köra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback