Trötter

Döp om mig till trötter?
Nu är det läge att byta namn på mig, ja just nu i detta ögonblick är det tillåtet att döpa om mig till trötter. Vore ju faktiskt rätt coolt att efterträda han i snövit och dom sju små dvärgarna eller vad tycker ni?
Jag har varit något grymt trött idag, kanske beror på all sol och alla aktiviteter från gårdagen, ja inte vet jag. Men ögonen går i kors och det känns som om jag ska stupa framlänges när som. Orkade endast sitta ute i solen dryga en timme idag medans gårdagen bjöd på sol hela långa dagen. Jag ber och bönor om fint väder inför morgon dagen också så att jag kan ta igen några soltimmar då istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg att du komenterat angelica blicks blogg om fjäderörhängen. jag har lika dana, dom är från JC :) tror dom finns där fortfarande!

2010-06-22 @ 20:28:22
URL: http://fmj.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Tack så jätte mycket, ska kolla efter dom imorgon :)

2010-06-23 @ 16:50:35
URL: http://ajwalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback