biffar

Herre min jävlar. 260kilo i vikter. Inget svett, inga tårar. Stålmännen nere på det stora gymmet i fagersta lyfter dom här vikterna, dom ser ut som motorcykel knuttarna från rescue inc (sök på internet) fast av den tunnare typen dock.  pappa lyfte ett x-antal vikter mindre och vi bara stod och flinade åt varandra inne i träningslokalekn när vi jämnförde pappas vikter mot deras. Min pappa har en tendens att gilla humor och alla som känner mig vet nog att jag ärvt min humor efter pappa.
pappa flinar och ska hämta lite mindre vikter för att sätta dit på stången när han ska byta övning, han går fram till dom här biffarna med ett flin öppnar munnen och säger ja det gör väll inget att jag tar dom här små vikterna för jag antar att ni inte behöver dom (tystnad i rummet) och sen flinar en av dom och säger tillbaka nejnej ta dom du ;P. Jag brister ut i ett tyst skratt ser hur pappas ögon ler detsamma, vi behöver nog äte upp oss lite båda två tror jag.

Kommentarer
Postat av: micke

haha! du verkar ha en skön farsa:D

2010-03-31 @ 23:20:35
URL: http://mickenext.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha he´s the best

2010-04-01 @ 09:56:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback