Film

Sitter och kollar på waterboy, en annorlunda helt unik och fantastisk film när man väll sett den någon gång.
När jag såg den första gången kunde jag knappt kolla klart på filmen, vet inte riktigt varför. Nu har jag nog sätt den 3ggr eller något och jag tycker faktiskt den är bra nu, sa efter första gången att filmen sög och såvidare men efter att en kompis till mig prompt skulle kolla på filmen så vart jag med sittandes framför den förskräckligt dåliga filmen igen, men efter den kvällen fastnade jag för filmen. Hel grym film och jag tipsar alla som inte sett den att kolla på den och skulle ni inte gilla den första gången, kanske ni gillar den andra gången precis som jag, ge den en andra chans det är väll så det är med vissa saker i livet iaf, att någon/något behöver yttligare en annan chans för att få kunna bevisa att den/det har något bra med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback