Inget speciellt, bara ord.

Ögonen står i kors och jag ser knappt något pga detta, klockan pendlar på 19:33 och jag är redan trött, kan nästan tro att jag är 96år och behöver rullator för att ta mig fram från rum till rum.
Nu är nästan köket färdig ställt också, ska bara upp lite små lampor i skåpen och sen ska en vägg tapetseras.
Ska bli så skönt när allt är färdigt sen.
Känner mig väldigt pigg och framåt med allt vad livet har att erbjuda, är hur mycket som helst som förändras dagligen och känns även som det alltid är något som drar ner en dag för dag men jag fortsätter bara trampa uppåt för den långa rulltrappan som bara tycks gå, gå och gå. Med tanke på gå var jag in på ikea idag för att köpa batterier, men såklart hade dom inte i den strl jag ville ha, konstigt nog, så nu sitter jag här igen utan batterierna som jag verkligen behövde. Slänger in en sån här dagens outfit också bara för att komma upp i klass 1 som dom stora bloggarna, se och njut av den här bloggens första outfit uppenbarelse.


Leggins - nelly, skjorta - bomerang, armband & halsband - Thomas sabo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback