Livet

Uppdateringarna här på bloggen är ibland som solen och molnen, ibland är solen framme i dagar och ibland borta.
Sitter framför mina två underbara dumburkar här hemma i mitt ljuva hem som förtillfället luktar målar färg, vill du bli hög kan du gå in och sätta dig i mitt kök, stirra i taket och till slut nanna sött, skämt o sido jag håller på och helrenoverar köket.
Imorgon har jag lånat mammas blå springare, har med andra ord tillgång till bil enda fram till onsdag kväll, så imorgon blir det nog in till västmanlands storstad det välbekanta västerås för att shoppa hem kanske några fler vår gobitar eller varför bara inte något mer man kan sitta och sukta efter att få använda någon gång när mitt liv åter igen blir fartfyllt och adrenalin rikt.
med tanke på gobitar inför skaffade jag mig ett par solglasögon för 1.600 kr från emporio armani, det hände i studens hetta helt enkelt, man måste få unna sig ibland och den här gången kände jag för att par bra och användbara solglasögon, hoppas på sol nu då dom på affären inte kunde lova garanti på bra solväder så får jag väll be gud om det istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback