Min dag, så här lever jag.

Min dag har i det stora hela bestått av, träning, kost och ekonomi.
Har pluggat och gått igenom lite näringslära.
Att det finns så mycket att lära sig inom träning och kost är helt ofattbart sjukt egentligen, man tror bara att om man äter och tränar så behöver men oftats inte veta mer men för min del är det något som drar mig in i alla siffror i alla kolhydrater i alla olika fetter ja i allt som har med tränig och kost att göra, det intresserar mig och det är en del av min vardag.
Jag tränar inte för att gå ner i vikt och jag läser inte om fetter och kolhydrater för att jag måste veta om jag kan äta en choklad muffins när jag redan ätit friterad kyckling och annat gott på en kina resturang tidigare under dagen, nej det är inge sådant det handlar om för mig, utan för mig handlar det mer om att gå upp, hålla min ideal vikt och att ha koll på att jag får i mig allt jag behöver för att kunna orka igenom en hel arbetsdag på jobbet samt träningspass efteråt och dessutom blir jag lite klokare för varje ord jag läser i mina böcker och vem vet en dag kanske jag får nytta av att berätta hur många fetter eller kolhydrater en kiwi tillexempel innehåller.


Kommentarer
Postat av: Micke

Det är kanon! så sen så kan du bli min personliga tränare:D

2010-03-29 @ 21:37:13
URL: http://mickenext.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha vi kör på det micke ;D

2010-03-29 @ 21:43:30
URL: http://ajwalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback