sådan är jag

Jag är mycket intresserad av, vad som pågår i min omgivning. Jag gillar att prata med andra (nästan oberoende om vad det handlar om) och att vara med, där "det sker".

Jag gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Jag använder min kalender flitigt för att hålla koll på de sakerjag skall komma ihåg. Jag fattar snabbt beslut – även när det gäller min värdering av andra människor. Därför kan min omgivning uppfatta mig som lite dominant emellanåt.

Jag är detaljorienterad och en praktisk person, som är intresserad av att ta reda på HUR saker fungerar. Jag är resultatinriktad och vill helst göra saker på ett sätt jag är van att göra dem på.

Jag lever mig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Jag värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån mina personliga värderingar.



Det som ni precis läst här ovan fick jag ut av att göra ett personlighets test! det läskiga är fan att det stämmer in jävligt bra. Så här har ni en bild av mig, Amanda Joanna Wallin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback