Biggest

Många har nog hört talas om biggest loser, det amerikanska tv programet? Visste ni även att detta otroligt stora program ska börja sändas och användas i sverige också? Detta är rätt skratt retande enligt mig, visst finns det tjocka människor i sverige men det är ju bara halva personer ändå jämnfört med dom i amerika.
I vilket som det var inte programet jag skulle skriva om utan det var egentligen om min pappa.
Min pappa kollar sällan på tv men är det något han inte vill missa så är det biggest loser.
Pappa brukar säga - Ska vi kolla tjockis tv nu?
Inte biggest loser frågar jag då?
Pappa svarar varje gång - Nej tjockis tv? Ja tjockis tv heter det, sen ler han.
Tänkte bara tipsa kanalen som tänkt sända biggest loser i sverige, gör något annorlunda något orginelt, döp om den förbanade skiten till Tjockis TV.

Kommentarer
Postat av: Lavransalisha

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-06-27 @ 10:36:47
URL: http://lavransalisha.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback