Bra år

Folk vet inte vad jobbigt är, kom igen när ni är nere på noll och kämpar ändå, jag tycker inte synd om mig själv, tänker fan bara på dom som har det värre. Har inga ord och vet inte vad jag ska säga, hur jag ska uttrycka mig. Jag vill hjälpa till som jag brukar men den här gången går det inte, känner mig helt jävla hjälplös och det gör nog du/ni med, hur ska jag bära mig åt? skulle kunna skriva rader efter rader man vad hjälper det, folk blir tagna ifrån våran värld helt hjälplösa, folk som älskar dom villkorslöst blir lämnade kvar, hur ska man få dom som är kvar att kämpa vidare, skulle inte det här bli ett bra år? Hur ska jag kunna hjälpa en vän som hamnat i mörkret som jag gjorde för ett tag sedan, folk fattar fan inte. Snälla hjälp han, jag ber bara han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback