Många frågetecken

Hur vet man egentligen när man har funnit sitt kall här i livet? När vet man om man vandrar rätt stig? Vad får en att välja annorlunda från dag till dag, från år till år?
Just nu står jag inför ett par svåra beslut i mitt liv, vet varken in eller ut. Försöker få närstående att hjälpa mig välja men alla fortsätter endå bara säga, lyssna till ditt hjärta det är bara du som kan bestämma dina egna val själv, vad vi tycker är helt oviktigt.
Jag är så jävla trött på att höra den meningen! Men om det nu är så att jag inte vet varken ut eller in då, kan man inte få en hjälpande hand någonstans ifrån då? Ska detta vara så omöjligt?
Jag förstår vad dom menar, men jag känner även att tiden bara tickar, vissa beslut har jag haft tillgång till ett bra tag men jag är fortfarande inge klokare för det, hur ska man egentligen veta vad man vill om 10 år från och med nu?
Vad tror du/ni att ni gör om 10år?
Vilka val är bra val?


Kommentarer
Postat av: Patrickvera

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2012-06-20 @ 09:51:52
URL: http://patrickvera.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback