Tjuv

Mohahaha, jag måste bara inleda detta blogg inlägg med ett "elakt" skratt. Känner mig hur finurlig som helst, som rånaren med svart huva på.
Idag har jag trippat på tå efter min bror, bara suktat efter att han ska ta och lägga av sig sitt gamla armband som han fått utav pappa. Armbandet har varit med i många år och det symboliserar bandet mellan pappa och min bror och innan min bror fick det, var detta armband med om både bra och dåliga saker.
Problemet är bara att det börjar bli slitet och gravyren som är på armbandet passar inte riktigt min bror så därför så klipsk som jag är har jag tjuvat åt mig hans älskade armband (som han förresten kommer skrika högt efter imorgon bitti, när han märker att det inte ligger där han la av sig det) haha ;P, allt har såklart en baktanke jag har iaf inte helt plötsligt gått och blivit stor tjuv, uppdateringen om detta brott skriver jag om exakt 12dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback