Bumping road

Gud vad guppig gårdagen var igår men huvudsaken är att den började på topp och slutade på topp inte sant? Lite svackor är väll inget att grina för?
Vill börja med att Tacka alla som grattade mig igår, värt milljoner och tack till er alla som var här och hjälpte mig äta upp fikat. Fick kanon mycket fint igår av mormor, morfar, familjen och av min Älskling som jag egentligen fått jackan av, men han nöjde sig inte med det, fick pengar, blomma och en lykta som är så jävla snygg. Fick ett vetrinskåp av familjen plus ladies night biljett och medlemsavgift på areibicen. Vetrinskåpet var såklart mammas idé bara hon som kommer på sånt, men jag har så fruktansvärt svårt för förändringar och gillar inte ens möblerna jag har nu och ändå köper hon ett skåp i samma färg ska bli kul att se hur det ser ut på söndag, antingen kommer jag börja grina eller så kommer jag för en gångs skull gilla förändringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback