Dagen med stort F

Då har vi kommit till dagen med stort F. Om man nu kan säga så? Farsdag med andra ord. Idag kretsar allt runt våra pappor. Det är liksom deras dag, trotts att jag inte tycker att föräldrar är värda att fira på speciella dagar så älskar jag min pappa och vill passa på att skriva Grattis och tacka för att han födde mig till en sån vacker flicka som jag kommit att bli idag? Ja va fan jag är ju som sänd från himlen, ängla lik?
Skit samma det här var pappas dag och jag vill passa på att säga att han är världens bästa pappa just för att han har hjälpt till och gjort mig, uppfostrat mig, pinat mig runt löpar spår som gett fina resultat idag, att puscha en är min pappas grej och han finns där om man behöver hjälp bara man frågar. Pappa du är Unik och vi barn älskar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback