Riktiga vänner

Riktiga vänner är dom som förlåter och förlåter och hittar varandra gång efter gång, nära och riktiga vänner är dom som no mather what alltid ställer upp för varandra. Att inte prata på en vecka till att prata en hel vecka ut är också ett exempel på bra vänner. Jag vet vilka mina riktiga vänner är nu och dom andra klarar jag mig utan, tacka vet jag och att jag nu ÄNTLIGEN rätt ut allt med min partypingla Emelie, är så himla skönt, att vi kanske kan få en riktigt bra kontakt igen gör mig F*n tårögd. Tack för att ni finns där ute, ni vet vilka ni verkligen är.. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-11-01 @ 18:10:29
Postat av: Emelie

Du är söt <3

2010-11-01 @ 18:10:48
URL: http://livetsomettkinderagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback