Snart ett år

Ja snart har det gått ett år sen jag tog körkort och jag har inte skadadt någon eller kört av vägen än, peppar peppar ta i trä. Och det har snart gått ett år sen jag fyllde 20år också, hej och hå vad tiden går, jag inträder snart 21års fasen, undra hur kul det blir? Att fylla jämnt är oftast större än att fylla ojämnt men jag och min vän elin sa och lovade varandra att alltid ha lika kul och alltid roa oss lika mycket trotts att man fyller ojämnt, man ska väll fira sig själv redigt mycket jämnt? Oja, snart förbereder jag för årets 21års fest och jag hoppas att folket som alltid sätter ett leende på min läppar kommer att deltaga.

Aja vidare till nuet. Tror att det är dags att slänga i mig lite frukost, fast först ska jag försöka ta mig upp från soffan, fan träningsvärken har verkligen satt sina spår från igår, bara jag rör på mig en millimeter känns det som om kroppen ska gå i tu, funny funny...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja men precis, det är det allra viktigaste! :)

2010-11-01 @ 12:27:26
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback