Uppdatering : Träningsvärken

Ja men jo det är så kul att ha ben som är puts veck, en rygg som är kaputt och en nacke som är stel opererad. Alltså det här är så sinnessjukt så jag bara vill lägga mig ner på golvet, trilla ner under jorden och komma tillbaka igen när jag är fullt bruk igen, för det här är som att vara en sengångare, allt går helt serriöst i slowmotion, tar en kvart att byta kläder från mjukis till vardags, ja ni fattar nog själva? Och jag som brukar ha värst träningsvärk andra dagen, heja heja imorgon kommer jag nog inte upp ur sängen, återkommer med det. Nu blir det mys ett tag sen ska jag försöka pallra mig ut och röra på benen iaf, inte bra om jag blir för stel.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nu är vinnaren av dagens blogg tävlingen utsedd, in och kika om det blev du! :)

2010-11-01 @ 17:10:04
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback