Det enda jag har råd med..

... Är kläder som ingen kan se. Underkläder med andra ord, rea på underkläder är det enda jag istort sätt kan unna mig känns det som, bbbbooorrring. Ska bli intressant att gå i sthlm hela dagen imorgon och beundra skylt dockorna eller Daniel som kommer spendera tusen, Kul jul. Negativit tänkande? Eh va fan vi suddar bort det och ser det från den ljusa sidan, jag har ju trotts allt ett par skor att gå runt i och dom är dessutom hela, jag kan skatta mig lycklig jag, Tummen upp för den! Btw, Kanske kan behöva underkläder ändå, vissa är inte lika hela som mina skor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va snällt hörru... ne ja vet fan inte heller vad som har hänt :/

2010-10-28 @ 19:33:57
URL: http://elineek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback