En te

En te och en banan på det här och min dag är fulländad. Idag orkade jag inte göra nå stor kok så det vart lite yoghurt med lite nyttigt fågel bröd (frö bröd). Var toppen över i:et må jag säga, då jag verkligen inte kände för varm mat här i min varma lägenheten och huvudet sa liksom dunk i väggen och rakt ner i soffan, så nej jag hade ingen lust att koncentrera mig mer idag, trött som en gnu men det är inte precis en nyhet, är ju en vandrande zombie jämnt nu förtiden, fast det passar ju rätt fint såhär till halloween, slipper spöka ut mig och kasta pengar på en kostym, alltid se allting från den ljusa sidan eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Superkul att du ville vara med i dagens blogg! :)

2010-10-25 @ 23:28:07
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback