Fattig

Jao jag har precis kommit hem från sthlm efter två dunder dagar där. Så sjukt jävla bra på raw comedy club, bästa någonsin, rekomenderas verkligen. Nu är man fattig som en kyrka råtta också, vart en ny jacka från Mango, jag är kär på riktigt nu alltså, så himla underbar och hade det inte varit för Daniel hade jag inte haft råd att inför skaffa denna kärlek, det vart min andra förtidiga födelsedags pressent och för mig kvittar det, jag är så himla nöjd med jackan, ja så nöjd så jag till och med vill sova med den, den hänger på en pidestal, så fin, bilder på dagarna och på jackan kommer imorgon eller något, nu ska jag bege mig iväg och dansa av mig lite, kroppen är lagom stel efter asfalterade gator och 2 timmar på buss men det mjukas nog snart upp. Halloween, YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback