Heldag

Idag har man varit igång hela dagen, varit nervös till fullo, tränat och fått huvudvärk.
Jag körde nämligen min första dag som lärare idag, var som jag hade tänkt mig eller ja ungefär, var nervös som tusan innan men när jag väll var inne i klassrummet drog jag på min Amanda charm så tacka gud för att jag överlevde med lite humor och skämt. Jag kör imorgon också och då blir det hel dag, tror ungarna saknar mig redan faktiskt, skämt o sido. Har även hunnit med att hälsa på mor och bror som var här i fagersta idag samt tränat. Träningen gick super, svettades som en gris och kände mig riktigt fräsch efteråt som att andas på nytt igen så att säga. Nu blir det endast tv kväll i min ensamhet, så för att värma mig tänkte jag sitta i min stora pösiga morgonrock och dricka varmchocklad med grädde som toppen över i:et, trevlig lill lördag allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback