Hemma..

Ja då var man hemma och tillbaka till vardagslivet med kyla utanför dörren, plugg och söndags mys. Jag har haft det göör skönt i Turkiet med stor sol, ca 30 grader och trevligt sällskap. Tackar Elin som följde med och förgyllade min resa, samt såklart min underbara familj. Trotts mitt upp och neriga humör är jag nöjd med resan till värmen. Nu ser jag iaf bara positivt på det hela, Jag är gyllene brun och det bästa av allt är att vi slipper turkar hängandes som slashasar efter elin och en massa tutande jäkla trafik. En hel dels shopping vart det med där nere, men som vanligt nu förtiden är Elin värst, Tacka vet jag fick vi igenom resväskorna hem. Nej nu ska jag bege mig ut och lagra skafferiet till vintern, okej kankse inte så långt fram men iaf en månad framåt, Sveensk maat, muuums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback